UŽAS U HERCEGOVINI U teškoj saobraćajki poginuo vozač brze pošte


U petak oko 15h dogodila se tragična saobraćajna nesreća na cesti Mostar -Stolac, u mjestu Rotimlja.

Kako je potvrđeno iz MUP-a HNK u nesreći su učestvovala dva automobila i to VW Caddy i Volvo. Nažalost od posljedica nesreće život je izgubio vozač brze pošte A.Ć. (1983) dok su još dva lica zadobile tjelesne povrede i to M .Č. (1956.) i M. M. (1954.).

”U Centar urgentne medicine dovezene su dvije muške osobe. M.M.(1954.) je nakon pregleda otpušten kući. M.Č.(1956.) je zadobio teške tjelesne ozljede koje nisu opasne po život te je hospitaliziran na Klinici za kirurgiju SKB Mostar”, rekli su iz mostarske bolnice.”

Nažalost 41-godišnji Avdo Ćišić izgubio je život na putu prema mostarskoj bolnici. On je bio dugogodišnji vozač brze pošte A2B.

Dženaza namaz za nastradalog muškarca obavit će se danas, a iza Avde ostale su neutješne majka Elhica, sestra Aida i supruga Elma.

“Poginuo je moj Avdo . S njim u grob ide i moja duša. Mene više niti tražite niti zovite . Dolazite mnogi zovete . Nemojte. S njim idem i ja” – kratko je na Facebook-u izjavila njegova supruga Elma.

Prijatelji se opraštaju od nastradalog Avde na Facebook-u-

“Imali smo mogu reci sretno djetinjstvo, bili smo bliski i tog ću se vremena uvijek sjećati, godine i zrelost nas često promjene i odvedu na neku stranu i život i obaveze nas nekako razdvoje,a ti si moj rode prerano otišao,uvijek ću te se sjećati veselog i nasmijanog. Da ti dragi Allah da lijepi Dzennet a mi ćemo se opet sresti na nekom ljepšem mjestu.”




Magazin PRESS / Source


 

Pokreće Blogger.