SUSPENDOVANI SARAJEVSKI POLICAJAC BENJAMIN SIJERČIĆ DOBIO PRIJETNJE NAKON PRIJEVE NENADA NEŠIĆA Iza ponoći mi je zazvonio telefon, obratio mi se muški glas i rekao mi...


Suspendovani sarajevski policajac Benjamin Sijerčić koji je podnio krivičnu prijavu protiv ministra Nenada Nešića, dobio je nove prijetnje.

Kako saznajemo, Sijerčić je dobio prijetnje preko telefona.

O ovome se oglasio Sijerčić.

“Prije dvije noći u 01.23 sata iza ponoći, kada sam krenuo da legnem, zazvonio mi je telefon. Obratilo mi se muško lice, kazao bih srednjih godina, riječima sa crnogorskim naglaskom ‘Ne povučem li krivične prijave protiv njihovog brata Nešića da ću biti u skorije vrijeme likvidiran’. Odmah zatim sam nazvao MUP KS i SIPA-u i obavijestio ih o prijetnjama. Nikakvu zaštitu nemam”, kazao je Benjamin Sijerčić.

Podsjetimo, bivši sarajevski policajac Benjamin Sijerčić početkom oktobra podnio je krivičnu prijavu protiv ministra sigurnosti Nenada Nešića.



Magazin PRESS / Source


 

Pokreće Blogger.