OGLASIO SE MOMAK KOJI JE POVRIJEDIO ĐOKOVIĆA U RIMU Evo šta je rekao...


Na Instagramu se oglasio Mario Ferri, momak koji tvrdi da je autor neviđenog skandala koji je potresao teniski svijet.

Podsjetimo, sinoć je odjeknula vijest da je Novak Đoković nakon prvog meča u Rimu pogođen flašicom u glavu.

Tom prilikom je srpski as doživio manju povredu zbog čega je završio u bolnici.

Ono što je mnogima čudno jeste da se na snimcima vidi da je neko drugo bio vinovnik ovog incidenta, a ne Mario…

"Želio sam da se izvinim za ono što se desilo na turniru u Rimu nakon što je Đoković završio svoj meč. Flašica vode mi je iskliznula i pala na Đokovićevu glavu. Mnogi misle da smo to uradili namjerno, ali mi je flaša samo iskliznula", rekao je Mario Ferri.

Tvrdi Ferri da nije namerno bacio flašicu na srpskog tenisera.

"Nažalost ovakve stvari se dešavaju. Nadam se da nije povrijeđen. Izvinio sam mu se također. Želio sam da kažem onima koji vrijeđaju da nisam to uradio namjerno, već slučajno", dodao je on.



Magazin PRESS / Source


 

Pokreće Blogger.