SARAJLIJA TVRDI DA JE PREVAREN ZA STAN Pogledajte šta je dobio za oko 4.000 KM po kvadratu; "Investitor mi je rekao da sam potpisao zapisnik da nemam zamjerki i da nemam šta tražiti"


Ponuda stanova u Bosni i Hercegovini nije srazmjerna cijeni. Kvalitetnih stanova na tržištu je sve manje, a cijene su porasle do rekordnih razina. ekretnine su za prosječan džep postale teško dostupne.

Kada i dobijete kredit za svoj životni stan koji ćete otplaćivati preko 25,30 godina očekujete da sve bude u redu, pogotovo kada je u pitanju novogradnja.

Adis iz Sarajeva ogorčen je kupovinom stana u sarajevskom naselju Stup. Kaže da je podigao kredit na 30 godina, kupio stan po kvadratu 3.900 KM i onda dobio ovo. Problem na koji se ne može žaliti i ne može uraditi reklamaciju.

Kupio je stan od 46 kvadrata za nevjerovatnih  177.000 KM.

“Ovakvo stanje dobijemo u Sarajevu za cca 4.000 KM po kvadratu i to bez prava na reklamaciju jer smo potpisali zapisnik o prijemu. Kada su kupci to potpisali da što prije uđu u stan i da ne plaćaju više kirije i rate kredita, investitor je skinuo sve obaveze sa sebe i sada za svaki problem moramo zvati pojedinačno 13 firmi.

Namjenski smo uzimali novogradnju da se ne bi peglali sa renoviranjem, popravkama i slično. Kada sam pokušao izvršiti reklamaciju kažu da sam potpisao zapisnik i da je sve u redu. A onda ovo vidim kad upalim svjetlo u objektu.

Naravno da sam razočaran. Putem emaila sam se obratio investitoru i poslao video zapise nepravilnosti, na šta mi je odgovoreno da sam potpisao zapisnik da nemam zamjerki i da nemam šta tražiti.

Investitor je svu odgovornost prebacio na izvođače radova tako da stanari moraju pojedinačno moljakati izvođače koji su uvijek negdje na putu.” izjavio je ogorčeni Sarajlija.




 

@crnahronikainfo Pogledajte kakav stan dobijete za 4.000 KM po kvadratu u Sarajevu. vlasnik se ne može žaliti na ovo #crnahronika ♬ original sound - CRNA Hronika



Magazin PRESS / Source
Pokreće Blogger.