RAMO ISAK PONOVO POSLAO PORUKU DUŠMANIMA Dodik će biti sam, ja mogu povesti deset korpusa, neka osiguraju helikoptere da...


Ramo Isak, ministar unutrašnjih poslova Federacije BiH, najavio je da će ova godina biti obilježena najvećim hapšenjima kriminalaca.

- Političari su najveći kriminalci. Pokrali su stotine milijardi. Neko će odgovarati, neki ne mogu spavati, rekao je Isak.

Govoreći o mogućnosti izbijanja oružanog sukoba, Isak je poslao jasnu poruku.

- Ako krene rat - oslobodit ćemo cijelu BiH za par dana, kazao je on u intervjuu za Face TV.

Na pitanje novinara Senada Hadžifejzovića ko će ratovati sa obje strane, federalni ministar je dao jednu poprilično samouvjerenu izjavu.

- Dodik će biti sam, a ja ću povesti deset korpusa, istakao je Isak.

Konstatovao je kako je Bosna i Hercegovina vojna sila.

- Neću dozvoliti da iko ijedan milimetar ove države otcijepi i ukrade! Preporučujem im da obezbijede što više helikoptera – da mogu pobjeći kad mi krenemo u napad, uz poruku da bi odmah uhapsio predsjednika RS Milorada Dodika ukoliko se otcijepi manji bh. entitet.

Uprkos prethodnim izjavama, Isak je kazao kako garantuje da do secesije Republike Srpske neće doći.

-  Na pozicijama više ne sjede poltroni ni izdajnici! Izdajnici su oni koji su potrošili nezakonito sav novac, oni koji su proizveli tajkune i uništili fabrike, poručio je on.

 



Magazin PRESS / Oslobođenje


 

Pokreće Blogger.