DA LI JE OVO MOGUĆE? Još jedan zvaničnik odbio Dodikovu pozivnicu za proslavu neustavnog Dana RS-a - EVO O KOME JE RIJEČ


Predsjednik Skupštine Crne Gore Andrija Mandić neće ići u Banjaluku 9. januara na proslavu neustavnog dana RS.

On je to saopštio naglašavajući da mu je tog dana slava.

Ipak, nakon nalaganja badnjaka ispred Cetinjskog manastira, iskoristio je priliku da čestita Miloradu Dodiku i narodu RS dan osnivanja RS - koji ostatak BiH i međunarodna zajednica, oštro osporavaju.

"Dobio sam poziv i evo da iskoristim ovu priliku da čestitam i predsjedniku (Miloradu) Dodiku i narodu RS dan osnivanja, ali ja, nažalost, nijedne godine nisam išao jer je 9. januar moja krsna slava. Ja sam domaćin kući, tako da ću da budem sa svojom porodicom, kao što sam bio i svih prethodnih godina", naveo je Mandić.

Mandić je drugi crnogorski zvaničnik koji je odbio Dodikov poziv nakon predsjednika Crne Gore Jakova Milatovića




Magazin PRESS / Oslobođenje


 

Pokreće Blogger.