NOVI UŽAS U BIH Mladu majku dvojica brutalno pretukla pred bebom i kćerkicom


Moj advokat će to završavati. Vjerujte mi žene moje, izborit ću se za ovo. Odgovarat će za ovo što su me tukli pred bebom i mojoj djevojčicom od dvije godine, poručila je u svojoj objavi na Facebooku Amira Bektić.

Mladu majku Amiru Bektić (25) iz Tuzle, ispred TC "Bingo" u živiničkom naselju Suha, kako je navela, u petak pretukla dva muškarca.

Amira tvrdi da je pretučena zbog reda na kasi. Verbalni obračun se, kako je navela, dogodio dok je trebala platiti namirnice koje je uzela za sebe i svoju djecu. Ostavila je korpu koja je trebala čuvati red, dok se ona vratila po zaboravljenu namirnicu.

Nakon svađe oko reda, ko će prvi doći platiti. Amira je rekla: “Izvinite, ja sam bila na redu” nakon čega je nastupio verbalni obračun gdje joj je mladić navodno prijetio: “Sad ćeš ti vidjeti kada izađeš”.



Magazin PRESS / Avaz


 

Pokreće Blogger.