Tri prijatelja iz Sarajeva samoincijalno otišli u razorene dijelove Turske i odnijeli namirnice unesrećenim a bh. spasiocima alat


Majstor za šišanje muške brade Irfan Tepić, ostavio je sve u Sarajevu i zajedno sa tri prijatelja otišao u zemljotresom pogođena mjesta kako bi donirao pomoć ekipi spasitelja FUCZ-a i porodici prijatelja rodom iz sela Cile, mjesta pokraj Kahramanmarasa.

Zajednički prijatelj

Ispričao je i kako se odlučio na ideju da ode u Tursku i pomogne unesrećenim.

- Moji prijatelji i ja imamo zajedničkog prijatelja, čija porodica živi u zemljotresom pogođenom selu pored Kahramanmarasa. Odlučili smo otići tamo i pomoći toj porodici, ali u međuvremenu smo shvatili da možemo pomoći i ostalima. Pričajući sa ostalim prijateljima i mušterijama u salonu, puno njih se priključilo našoj akciji i doniralo novac za namirnice i ostale potrepštine. Tri prijatelja i ja smo otputovali za Istanbul i tamo uzeli sve što je potrebno, a potom autom došli do sela Cile - kaže Tepić.

Obišli druga sela

Nakon boravka u tom selu otišli su i u sam Kahramanmaras, gdje su obišli kampove i ponovo kupili namirnice unesrećenima. Također, pomoć su donirali i drugim gradovima koje su posjetili.

- Nakon kratkog boravka u Gazijantepu, otišli smo u Hatay i našli se sa ekipom spasioca FUCZ-a, s kojima sam bio sve vrijeme u kontaktu. Njima smo donijeli stvari, poput alata i ostale potrepštine, za koje su nam rekli da su im potrebne. Sutra se vraćamo natrag u BiH - rekao je Tepić.


 Magazin PRESS / Avaz

Pokreće Blogger.