MUZUR O PROZIVKAMA DEVIĆA Ovakvog lažova nisam sreo, kafanski pjevač sa stomakom, domaćin na svadbi, sve ali nikako nosioc liste


Načelnik općine Ilidža Nermin Muzur brutalno je odgovorio na prozivke Mahira Devića iz Ilijaša. Dević je naime držao govor u polupraznom ugostiteljskom objektu na Ilidži na skupu SDA, a tom prilikom je iznio brojne optužbe na račun sadašnjeg načelnika.

– Kroz politiku sam upoznao mnogo ljudi. U SDA sam upoznao dosta ljudi, dobrih i manje dobrih, ali ovakvog lažova nisam sreo. Čovjek u lokalnom ugostiteljskom objektu, koji podsjeća na nekog kafanskog pjevača sa stomakom, ili na nekog domaćina na svadbi, a nikako na nosioca liste stranke, drži govor nekad jakoj i ozbiljnoj stranci na Ilidži. Da on je predvodnik liste ove stranke za Kanton Sarajevo, koji je nekad predstavljao Šeta, Zvizdić, Gavrankapetanović, Bičakičić, Mašović, Kozadra, Škrijelj, Ćenanović, Lihovac i mnogi drugi, napisao je Muzur.

– Pozivam ga da za sve ove iznesene laži dostavi dokaze.

– Pozivam ga da sa mnom obiđe sve urađene, započete i planirane projekte.

– Pozivam ga da dođe da provjeri šta mi to radimo, ali i šta je to moj prethodnik radio.

Siguran sam da bar kao neko ko je završio medresu zna da musliman smije sve sem lagati.

Selamim vas sve i opet ću vas aBd pobijediti. navodi se u objavi Nermina Muzura.



Magazin PRESS / Source


 

Pokreće Blogger.