DODIK BAŠ NEMA GRANICA Objavio je sliku sa unucima a ono što je napisao mnoge će razbijesniti


U ljubavi i ratu sve je dozvoljeno. Izbori su, zasigurno, vrsta rata u kojem se političari bore za svaki glas, čiji je konačan cilj osvajanje vlasti.

Lider SNSD-a Milorad Dodik to veoma dobro zna. Uostalom, zašto bi se u toliko navrata, u pauzama između najava cijepanja BiH i samostalnosti RS-a, hvatao mikrofona i "pjevao", ako se takvo nešto uopće može nazvati pjevanjem, iz sveg glasa. Naprosto, želi se predstaviti kao "običan" čovjek iz naroda, koji uživa u istim stvarima kao i njegovi birači. Zasigurnoda bi se biračima mnogo manje dopao ako bi tiho zapjevao neku ariju iz opere, umjesto što urla uz taktove kojekakvih turbofolk napjeva.

Pitanje je samo da li u toj borbi za glasove postoji granica. Za Dodika, izgleda da ne postoji, pa tako za pridobijanje glasača koristi čak i djecu svoje djece, odnosno unučad. Fotografije koje je objavio na Twitteru mogle bi se tumačiti kao ljudska želja jednog dede da se pohavli svojim unučadima da nije samo dvije činjenice, a to je da je u toku predizborna kampanja i da je Dodik jedan od kandidata na iznorima. Ovako...

-Kad god sam bio umoran, oni su me podigli. Kad sam se kolebao, oni su me učvrstili. Kad sam se borio, oni su bili moja nevidljiva vojska. Moji unuke i unuci, doduše u nepotpunom sastavu. Nika i Njegoš danas su pošli u školu pa su dedi pričali kako je prošao prvi dan, napisao je Dodik u komentaru uz fotografije sa unučadima.


Magazin PRESS / Oslobođenje


 

Pokreće Blogger.