FARUK KAPIDŽIĆ BEZ DLAKE NA JEZIKU Na pada mi na pamet da radim na poziv ili na kovertu. Nemam problem da me SDA smijeni, sve dok stoje iza mene, a eksplicitno Bakir Izetbegović


Faruk Kapidžić ponovo je glavni lik urbanističko-političkog rata u Kantonu Sarajevo.

Sad se glavna ‘bitka’ vodi oko malog trga u centru Sarajeva, čiju rekonstrukciju je Komisija za zaštitu nacionalnih spomenika BiH (a čiji je Kapidžić član) blokirala zbog “neprovodivog i neozbiljnog projekta”, a prije nekoliko dana je blokirano cijelo gradilište.

Cijela priča dobila je političku notu kada je načelnik Općine Centar Srđan Mandić (Naša stranka) objavio da ga Kapidžić blokira po nalogu SDA. No, Kapidžić tvrdi da Mandić nema papire i da je sve radio naopako i mimo zakona.

Šta fali Mandiću?

“Općina Centar nije izdala niti jedna papir za te radove. Nešto slično kao Općina Stari Grad za Trg Alije Izetbegovića. Uveden je izvođač bez ijednog papira. Stari Grad je shvatio grešku, a Mandić nije još”.

Kako je to moguće?

Ne kako je moguće da to rade, nego kako je moguće da neko hoće da stane tome ukraj. Jer Bog zna, u proteklih 15 godina jesu tako radili, ali niko se nije oglašavao. Ovo je sad stvar mene i Komisije koja je reagirala i poslala inspekciju koja je utvrdila da nema nijednog papira i zatvorila gradilište, izjavio je između ostalog u razgovoru za Raport.

Osvrnuo se i na Bakira Izetbegovića.

Vi mislite da ako SDA formira vlast, da će sve biti super?

Ako budem ja u tome svemu, u ovoj oblasti, znam da neće niko moći raditi nešto što nije po struci.

Mislite da se možete izboriti sa strukturom stranke koja ruši grad 20 godina?

Pa recite vi meni kako to da sam ja dvije godine na značajnim pozicijama, a stranka me ne smjenjuje? Dakle postoji kritična masa koja se želi izboriti i sa tim i sa svim drugim strukturama koje ne žele dobro ovom gradu.

Možda zbog Vaših statusa na Facebooku?

Razmislite. Zašto me stranka ne smjenjuje i kad sam bio u Ministarstvu, kada sam radio direktno protiv ličnih interesa pojedinih načelnika ili drugih kadrova iz SDA ili sada kada sam zaustavio izgradnju zgrade Centralne banke i garaže na Hastahani. Nemam nikakav problem da me stranka smijeni, ali dok god stoje iza mene, a eksplicitno predsjednik Bakir Izetbegović, koji je sve ovo što ja radim htio davno uraditi, ali nije imao kadrove koji će dosljedno to provoditi, a nije imao ni ovoliki utjecaj unutar stranke.

Kadrovska politika je kompleksna, pogotovo u ovoj oblasti u kojoj je mnogo novca i interesa, jer kada imenujete nekoga, on se vremenom pokvari i pristane na truhle kompromise.

Pa što ih nije smjenjivo?

Pa kasnije je radio i to. Mnogi su baš radi ove teme napustili SDA jer nisu više mogli provoditi svoje partikularne interese!

Hoćete reći da je Izetbegović došao tobe?

Nisam rekao da je došao tobe, niti da ima potrebe dolaziti tobe, to ste vi tako konstruisali, nego da je u mom slučaju, dobio osobu koja se vodi strukom i poštenjem, a može se nositi sa svim pritiscima. Meni ne pada napamet da radim marifetluke, da radim na poziv telefona ili na kovertu, niti se to od mene očekuje, baš suprotno. Ako mi vjeruje, a vjeruje, vjerujem i ja u njegove iskrene namjere da popravimo situaciju u ovoj oblasti koja nam je struka, onda imate ovakav rezultat. Meni je žao što su pojedinci iz SDA takve stvari prije radili, da mnogi dobronamjerni ljudi, radi njih, ne mogu ni danas da povjeruju u ovo što danas radimo. To je težak put, pa umjesto pola godine, trebat će nam pet godina da nam povjeruju. Ovo je meni nezahvalna pozicija. Ja sam puno bolje zarađivao sa svojom firmom. 



Magazin PRESS / Source


 

Pokreće Blogger.