DA LI JE OVO MOGUĆE? Dodik otkrio svoj najveći strah - EVO ČEGA SE ON TOLIKO PLAŠI


Član Predsjedništva BiH i predsjednik SNSD-a Milorad Dodik je opet zazizavo podjelu BiH, odnosno odvajanje RS-a od države BiH. U ratgovoru za TV Una, između ostalog, je kazao kako mu je neostvarena želja samostalnost RS-a.

Ja samo imam jedan strah u politici, a to je da, kada se stvore uslovi za našu nezavisnost, da možda ne prespavam taj trenutak, da ga ne iskoristim. Zato ja stalno tragam, ja sam vječiti stražar na tom pitanju, stalno tragam po konstalaciji odnosa koji bi se možda poklopili u svijetu, Evropi, Americi, istog trenutka ja ću proglasiti nezavisnost ako se to desi, izjavio je Dodik.

I u ovom razgovoru nastavio je korisitit uobičajenu retoriku, koja svakodnevno izaziva sve veće tenzije u zemlji, a zbog koje je, između ostalog, i dospio na crnu listu State Departmenta. Tako je ponovio stav kako ne priznaje Christiana Schmidta kao visokog predstavnika, dodajući kako protivljenje politici Njemačke ne predstavlja njegov hir, nego "političko djelovanje u skladu sa zakonom".

- Oni nas smatraju ljudima nižeg reda. Kažu Dodik se nepotrebno suprotstavlja Njemačkoj. Apsloutno nije nepotrebno. Oni su već prije godinu i nešto počeli da govore problem je Dodik zato što je nisam pristao. Ja nisam pristao na Christiana Schmidta bez odluke Savjeta bezbjednosti UN. Pa su oni mene u to vrijeme molili, zvao je mene onda i Schmidt prije nego što je imenovan da ja njega prihvatim. Kažem ja samo pod uslovom da te imenuje Savjet bezbjednosti, ako to ne bude nemoj dolaziti, dodao je lider SNSD-a, u razgovoru za Una TV.

Govoreći o predstojećim izborima kazao je kako se ne boji protivkandidata za predsjednika, te da ne želi o njima govoriti, ali da je svjestan kako je upravo on najteži protivnik za svakog od njih.

Također, spomenuo je i kakvi odnosi vladaju u Predsjedništvu BiH, napominjući da se, navodno, članovi Predsjedništva  BiH međusobno ne pozdravljaju, odnosno da sjednice počinju i završavaju bez pozdrava.



Magazin PRESS / Source


 

Pokreće Blogger.