ŠMIT SE OBRATIO JAVNOSTI Donio sam odluku o integritetu izbora, da kampanja bude poštena


Mislim da je vrijeme da jasno kažemo stvari u BiH. Obraćam se ljudima, pojedincima, ne političkoj klasi. Uz svo poštovanje, ja sam ovdje da štitim postojanje uravnotežene i zaštićene Bosne i Hercegovine, poručio je visoki predstavnik Christian Schmidt u obraćanju javnosti u kojem je saopćio da je donio Odluku izmjenama Izbornog zakona koji se tiče izbornog integriteta.

"Niko ne treba da ima potrebu da odlazi odnekud. Malo me brine što nismo došli do Aneksa 7, da svi imaju pravo živjeti i vratiti se onamo gdje žele. Niko nema nikakvu drugu namjeru i ukoliko bi imao drugačije namjere imat će probleme ne samo samnom. Izričito se obraćam građanima ove zemlje. Znam da ovdje ponekad ima puno izazova, ali moram reći da nema prvorazrednih i drugorazrednih građana u ovoj zemlji. Ova se zemlja sastoji od tri naroda koja odlučuju o sebi", dodao je. 

"Ponekad imam utisak da neki odgovorni ljudi misle da mogu govoriti u ime naroda, ne. Znate da smo nažalost imali i trećerazrednu političku borbu hoćemo li imati izbore. Izbori nisu moneta stranaka, oni su pravo svakog građanina, svakog birača, tako da mi je zadovoljstvo da izbore vratim svima. Danas donosim paket transparentnosti, koji donosi poštenu i fer kampanju", poručio je Schmidt. 


Magazin PRESS / Source


 

Pokreće Blogger.