JAVIO SE DEŽURNI KRITIČAR Milanović komentarisao izjave Izetbegovića o "prebrojavanju", dotakao se i Šmita - EVO ŠTA JE SVE REKAO


Dežurni kritičar opšte prakse, inače predsjednik Hrvatske Zoran Milanović, reagovao je na izjavu predsjednika SDA o "prebrojavanju". Izetbegović je, podsjećamo, govoreći o vojnoj snazi BiH, na stranačkom skupu u Hadžićima, kazao kako smo se "prebrojali", odnosno koliko imamo mladih ljudi, koliko lovaca, koliko instruktora dronova...

S tim u vezi Milanović je kazao kako pitanje nacionalne sigurnosti za Hrvatsku ne predstavlja Ukrajina, nego BiH.

- Slušamo ovih dana dosta ratoborne izjave bošnjačkih i muslimanskih stranaka i iskreno ne vjerujem da smo došli do toga da se prijeti oružjem i dronovima. Da se radi o sinu čovjeka kojeg je Tuđman odlikovao jednim od najviših redova koji Hrvatska može dati, a ovaj je to i prihvatio. A njegov sin 26, 27 ili 28 godina kasnije priča gluposti. Tu ću se zadržati. Priča gluposti. Mislio sam da taj most spaja, no sada više ne znam što mislim, kazao je Milanović.

On je, također, prokomentarisao i izjavu visokog predstavnika Christiana Schmidta, koji je kazao kako ga je Milanović uvrijedio. Hrvatski predsjednik je danas za Schmidta kazao da je potkralj.

- Sad će meni, koji sam predsjednik zemlje koja je u Europskoj Uniji neki čovjek kojeg nisam nikada upoznao reći da sam ga uvijedio! Pa dobrodošao u svijet odraslih, ja uvrede dobivam na dnevnoj bazi, istakao je Milanović.



Magazin PRESS / Oslobođenje


 

Pokreće Blogger.