Tegeltija POBIJESNIO - Pročitajte šta je sad napisao


Nakon što je sinoć u Centralnom dnevniku kod Senada Hadžifejzovića na Face TV govorio Abdulah Sidran, akademik, danas je reagirao i Milan Tegeltija, savjetnik Milorada Dodika, člana Predsjendištva BiH. 

Podsjetimo, Sidran je sinoć, u kontekstu Senadovih gostiju na Face TV-u kazao,  da njemu nema šta Tegeltija objašnjavati. 

- Šta meni ima objašnjavati Milan Tegeltija?! On želi da mene nema - kazao je Sidran. 

Uslijedila je reakcija Milana Tegeltije, bivšeg predsjenidka VSTV-a. 




- Gospodine Sidran sljedeći put kad mi podmuklo budete imputirali želje da Vas ili nekog drugog ljudskog bića nema, nemojte o meni da sudite prema sebi. Ja duboko poštujem život svakog čovjeka kao Božijeg bića, koje god boje, vjere i nacije da je. Sram vas bilo Vaših godina - napisao je Tegeltija. 


 Magazin PRESS / Avaz

Pokreće Blogger.