Povodom hapšenja Macana Davor Dragičević poslao poruku - PROČITAJTE


"Demantujte me, očistite redove od ubica i vratite povjerenje građana u tu instituciju", poručio je Dragičević
Otac stradalog mladića Davida Dragičevića, Davor, oglasio se na Facebooku nakon informacija da se predao Aleksandar Macan, osumnjičeni za ubistvo sarajevskih policajaca.

Informacije da Macanova supruga Marijana Savčić-Macan radi u MUP-u RS bila je povod da se Davor Dragičević oglasi. Ponovio je ranije tvrdnje o MUP-u RS i njegovim uposlenicima. 

-Kažu da koristim teške riječi i kvalifikacije, demantujte me. Ne možete jer sve što sam rekao je istina i ponovit ću. MUP RS pod vodstvom Dragana Zlukača je postao zločinačko-krininalno-narko-fašistička organizacija. Ubili ste mi dijete i dok god krivci iz vaših redova ne budu na robiji mira neće biti. Demantujte me, očistite redove od ubica i vratite povjerenje građana u tu instituciju. Pravda za Davida, napisao je Davor na Facebooku.



Magazin PRESS / Oslobođenje


 

Pokreće Blogger.