Oglasili se iz aviokompanije u čijem avionu je putnik napravio dramu - EVO ŠTA SU REKLI


Aviokompanija WizzAir, na čijem se letu iz Danske prema Tuzli sinoć odvijala prava drama, oglasila se saopćenjem povodom tog nemilog događaja.

Naime, kao što smo ranije objavili, danski državljanin Sulejman Imamović vrijeđao je i psovao osoblje i putnike u avionu, nakon što je zbog loših meteoroloških avion vanredno trebao sletiti na beogradski aerodrom "Nikola Tesla".

Kako su kazali iz ove aviokompanije, kabinsko osoblje riješilo je situaciju onako kako su obučeni.

Saopćenje WizzAira ovim putem prenosimo u cijelosti:

- Let aviokompanije Wizz Air W6 4278 Billund - Tuzla u noći sa 28. na 29. decembar zbog magle u Tuzli preusmjeren je na Beograd.

Nakon objave o preusmjeravanju, prijavljeno je neposlušno i uvredljivo ponašanje dva putnika. Naše kabinsko osoblje riješilo je situaciju onako kako je za to obučeno.

Avion je neometano sletio, a po slijetanju neposlušni putnici su predati nadležnim organima. Za ostale putnike osiguran je kopneni prevoz do Tuzle.

Sigurnost je naš najvažniji prioritet i mi smo aviokompanija koja ne toleriše uvredljivo ponašanje prema našim putnicima i osoblju, saopćeno je iz WizzAira.



Magazin PRESS / Oslobođenje


 

Pokreće Blogger.