Maloljetnica odgovorila na komentar Marije Šerifović - EVO ŠTA JE NAPISALA


Prošlogodišnja takmičarka muzičkog šou programa "Zvezde Granda", Zorana Mićanović, proslavila se svojom prvom pjesmom "Sikter", koju potpisuje Aleksandar Milić Mili, a koju je dobila na poklon od "Grand" produkcije.

Nedavno je izašla nova verzija pjesme „Božić baj, baj“ čiji tekst su napisali članove jedne hrvatske radio stanice, a koja je izazvala burne reakcije javnosti. Šta više, ni Mariji Šerifović se nisu dopale riječi druge verzije jer smatra da ne priliče jednoj maloljetnici.

Zorana je prokomentarisala novu verziju, kao i prašinu koja se digla oko nje.

"Pratim reakcije publike, neko je super prihvatio, a drugi kritikuju. Vidim da je nastao haos zbog nje. Tekst je malo glup. Ne znam da li se kajem što sam je snimila ili ne, donijela mi je više pregleda na originalnoj pjesmi, ali sa druge strane, trpim kritike zbog teksta", rekla je Zorana i dodala da osjeti određenu vrstu neprijatnosti dok pjeva pjesmu.

"Malo mi je neprijatno dok pjevam "spremna da popijem litar džeka", jer može da stvori pogrešnu sliku o meni. Ja nisam neko ko konzumira alkohol i zbog toga se kajem. To je zasmetalo i mojim roditeljima koji su mi nakon što sam otpjevala pjesmu rekli "možda nisi trebala ovo da radiš", ali šta je tu je. Meni je važno da se u pjesmi nigde ne vrijeđa Božić", kazala je pjevačica.

Zorana se osvrnula i na Marijin komentar koji nije nimalo prijatan.

"Vidjela sam Marijin komentar, ali ona u tom komentaru ne vrijeđa mene i ne kritikuje mene nego autore teksta. Sa Milijem se nisam vidjela, zato što je otišao u Tursku na odmor, ali porazgovaraćemo kada se vrati. Ispratila sam da je stranica "Negujmo srpski" kači svaki dan, da su oni pokrenuli cijelu priču i ne ljutim se, ne vidim čak ni ružne komentare ispod njihovih objava. Da li ću snimiti nešto slično ili ne? Sigurno ne jer ja nisam pjevačica koja treba da pjeva parodije", zaključila je Zorana.


Magazin PRESS / Nova.rs


 

Pokreće Blogger.