Džejeva kćerka otkrila kako su izgledali njegovi posljednji dani


Kćerka Srbijanskog pjevača Džeja, Marija Ramdanovski neutjeršna je poslije očeve smrti. Ona je otkrila da je jednu pjesmu posvetila upravo njemu.

- To je moja prva pjesma ''Otkad nisi ti kraj mene'', posvetila sam je svom ocu. Uspomene ne blijede, pogotovo nama koji smo dio porodice - priča Marija.

Marija je kazala da joj otac puno nedostaja.

- Previše mi nedeostaje. Kažu da vrijeme liječi sve, ali meni je sve gore, i tek sada sam sigurna da se neće vratiti, i da ga više nema. Užasno je, mnogo je teško, ali pokušaču da nastavim dalje - dodaje Džejeva kćerka.

Ovom prilikom otkrila je kako su izgledali Džejevi posljednji dani.

- Nije radio, više vremena smo provodili kod kuće, niko nije ni slutio da može tako nešto grozno da se desi. Posljednji dani nisu bili drugačiji od ostatka života, bio je bolestan, ali niko nije znao da će to da se desi - priča Marija.


Magazin PRESS / Alo


 

Pokreće Blogger.